Per una banda, vam dur a terme la 3a sessió matinal a l'hort cooperatiu L'Escarola. Cada vegada són més els veïns i veïnes que hi van passant i, alhora, són més les que ja participen al projecte d'una manera continuada i se'n senten part. Com a iniciadors, volem dir un cop més que n'estem molt satisfets i que aquests són ja la primera collita d'aquest hort del barri. Aquesta tercera sessió de treball ens va permetre avançar en l'adaptació del terreny i en la construcció dels bancals. A més, vam rebre la visita d'una veïna molt especial; la mula del Jacinto, que ens va permetre llaurar el terreny per anar removent la terra.
Si voleu participar al projecte, podeu escriure a hort.escarola@gmail.com. Properament informarem de tot el calendari de sessions obertes de treball i assemblees. També les podeu seguir a twitter a @llampsitrons.
Mural de la Coordinadora
D'altra banda, vam iniciar la pintura del mural al mur del Vapor Cusidó (tram del carrer Montseny), aprofitant una sessió de pintura i graffiti a càrrec de l'artistà urbà Werens. Aquesta primera sessió va consistir en pintar el logo de la Coordinadora, els personatges del déus Llamp i Tro (que identifiquen les dues colles de la Festa Major del barri) i el lema "El barri que no deixarem perdre". Volem agrair en aquesta sessió de treball la participació d'en Rigol i en Josep Ubia!
La segona sessió serà el proper 23 de febrer i les protagonistes seran les entitats membres de la Coordinadora. Cada una d'elles pintarà un tros del mur amb el seu missatge, logo o el que vulgui, de manera que el mur del carrer Montseny reflexarà la riquesa associativa juvenil del barri!
La creació d'aquest mural en aquest espai concret no és casual. És la nostra manera de recordar, mitjançant la presència de la nostra imatge i lema, que volem que aquest immens (i històric) espai del Vapor Cusidó pugui ser dignificat i l'ocupi un projecte que beneficïi el barri i no els interessos particulars.
La visita d'en Jacinto i la seva mula és una mostra més del suport veïnal i l'estima que estan agafant al projecte!

La situació dels bancals va ser un dels punts forts de la jornada
Fragments del mur de la coordinadora (antic Vapor Cusidó, carrer Montseny)